Comenzi: 0757 076.037
info@outlet-adidasi.ro
[Program: Luni-Vineri 10-18]
 

Cos  

Niciun produs

RON0.00 Livrare
RON0.00 Total

Cos Comanda

Produsele comercializate de firma noastra respecta legislatia europeana de conformitate si originalitate.
Produsele beneficiaza de o garantie comerciala de 30 de zile. Garantia intra in vigoare de la data ridicarii efective a produsului de catre client. 
Produsele vor fi expediate prin curier rapid la adresa de livrare. 
Reprezentantii firmei noastre te pot contacta pentru eventuale lamuriri referitoare la livrarea comenzii tale. Comenzile vor fi livrate doar dupa confirmare telefonica a acestora. Tarifele de livrare difera in functie de cantitatea si valoarea produselor comandatate conform conditiilor de mai jos.
Termenul de livrare prin curier rapid este de 1-2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii. Conform legislatiei din Romania, clientul are dreptul de a returna produsul in 14 (paisprezece) zile sau de a schimba produsul cu altul de o valoarea mai mare sau egala in 30 (treizeci) de zile de la data livrarii. 
In ambele cazuri produsele trebuie sa fie returnate in ambalajul original si clientul sa suporte un tarif standard de transport tur-retur / schimb in valoare de 25 (douazecisicinci) de lei.

Returnarea banilor si schimburile se vor efectua in 1-5 zile si doar dupa verificarea integritatii produselor returnate, de aceea nu acceptam colete trimise cu ramburs.


Costuri transport(impachetare, manipulare si livrare):
- comenzi cu totalul intre 0,01 LEI si 180,00 LEI, pret transport 15,00 (cincisprezece) LEI
- comenzi cu totalul intre 180,00 LEI si 358,00 LEI, pret transport 7,50 (sapte lei si cincizeci bani) LEI
- comenzi cu totalul mai mare de 358,00 LEI, pret transport 0,00 (zero) LEI

In firma noastra nu exista comanda minima, livram orice comanda conform conditiilor de mai sus. Produsele vor fi livrate la adresa mentionata de client in formularul de comanda on-line. Aceasta adresa poate fi modificata fara niciun cost suplimentar daca produsele nu au fost expediate efectiv catre client. Daca produsele au fost expediate, clientul va suporta in intregime costurile pentru re-expediere. Refuzul comenzii de catre Client sau imposibilitatea contactarii Clientului de catre curierul care foloseste datele de contact oferite de client, este o abatere de la conditiile de Livrare si Returnare.

Începând din data de 9 ianuarie se aplică prevederile Regulamentului nr. 524/2013 privind soluţionarea online a litigiilor în materie de consum. Aceste prevederi obligă toți comercianții din Uniunea Europeană care încheie contracte de vânzare sau de prestare servicii online să furnizeze pe paginile lor de internet un link electronic către platforma SOL.


In cazul producerii unui astfel de eveniment vom atentiona in scris(prin e-mail) clientul. In cazul repetarii unui astfel de eveniment ne rezervam dreptul de a nu mai onora nicio comanda respectivului Client si de a retrage accesul la site fara o notificare prealabila.